Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Leuke films om te kijken! #2

Hey,
deel 2 van leuke films om te kijken als je ziek bent of als het te slecht weer is om iets te doen. Dus veel plezier met lezen!

Als eerste een film waar iedereen wel eens van heeft gehoord, namelijk de honger spelen! Dit is een actie
film , deze heb ik op school gezien en ik vond hem echt super cool! Misschien wel een beetje gewelddadig, maar daar hou ik wel van.


Dan So undercover. Dit is een film met de oude miley cyrus dit gaat over een meisje wat ondercover gaat op een campus en daar allemaal dingen tegen komt. Leuke jongens, echte meisje meisjes, noem maar op. Een hele leuke lach film om te kijken met ook wat actie er in.

Dan we bought a zoo. De titel zegt het al, deze film gaat over een vader met zijn 2 kinderen die een dierentuin kopen. Hierbij komen allemaal problemen kijken. Ze verhuizen omdat de moeder van de 2 kinderen overleden is, ze willen een nieuw huis kopen, ze hebben het perfecte huis gevonden maar wat als er een dierentuin bij hoort? Dit is een hele leuke familie film, af en toe zitten er zielige stukken in maar het is grotendeels humor, dit is echt een super leuke film!

En als laatste voor vandaag de film cyberbully. Dit is een echte huil film vind ik. Het gaat over een meisje dat gepest word via het internet, ik vind dit heel confronterend omdat het dus in het echte leven ook heel veel gebeurd. Ik vind dit echt een zielige film, als je wil huilen is dit van deze 4 films de beste optie.

Dit waren de leuke films om te kijken voor deze keer, ik heb nog 4 andere films op mijn lijstje staan, dus nog 1 artikel te gaan.

Hope you liked it ;)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten