Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Een belangrijke beslissing...

Hey,
Een serieus artikel vandaag, ik sta voor een belangrijke beslissing. Ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik meer inspiratie heb voor filmpjes dan voor bloggen, het lukt me nu dus al niet om iedere dag een artikel online te hebben, laat staan over een paar weken. 

Ik zit er dus aan te denken om mijn blog te laten voor wat het is en gewoon alleen youtube te doen. Omdat ik dus meer inspiratie daarvoor heb denk ik dat ik het daardoor veel leuker vind. Nu voel ik me heel erg rot als ik geen artikel heb en dit is dan vaak een paar dagen omdat ik dit jaar meer schoolwerk krijg.

Ik wil niet dat jullie nu de indruk krijgen dat ik stop met bloggen omdat het te veel tijd kost en dat youtube minder tijd kost. Ik vind het namelijk heel leuk alleen lukt het me de laatste tijd gewoon niet meer zo goed. 
Ik wil dus even een pauze inlassen voor het bloggen en meer gaan doen met youtube,
dit is dan alleen even om te kijken of ik het bloggen heel erg mis en of ik het wel leuk zou vinden om alleen youtube te doen.

Ik wil dit dus een tijdje uitproberen waarschijnlijk zal er af en toe nog wel een artikel online komen maar niet iedere dag. Ik zl wel zeker proberen om iedere week een filmpje online te krijgen. Deze filmpjes zullen dan over beauty, lifestyle en fashion gaan. Eigenlijk dus dezelfde dingen als hier op mijn blog.

Ik hoop dat jullie mijn beslissing snappen, ik vind het ook heel spannend om te kijken hoe het gaat lopen. Maar ik ga ervoor en zie wel hoe het gaat lopen. Voor de rest van de week komen er dus denk ik geen artikelen meer online, wel komt er dus waarschijnlijk een filmpje online. Ik weet nog niet op welke dag dit zal zijn maar als ik het wel weet zal ik het aan jullie melden. Deze filmpjes zullen verschijnen op mijn youtube kanaal Girls Go Beauty.

See you next time ;)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten