Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Style of Celebs #4

De 4e keer Style of Celebs. In deze rubriek krijgen jullie elke vrijdag een outfit van een celebrity zien waarover ik mijn mening geef, vind ik het leuk of niet? en zo niet, waarom dan niet, wat zou ik veranderen? Deze keer heb ik Rihanna voor jullie uitgekozen.
Je kent Rihanna natuurlijk wel als een super stoere chick met stoere leger printjes en grote goude kettingen. Maar ze heeft ook zeker een zacht kantje. In deze outfit draagt ze:
Een beige/heel licht roze blazer
Een simpel wit blousje met een hoge kraag
Een blauwe spijkerbroek &
Zwarte schoenen met een hak.

Dit is voor mij echt even wennen. Ik ken Rihanna alleen als super stoere vrouw die alleen zwart of andere stoere kleuren draagt. Ik vind dit eigenlijk geen hele leuke outfit, ik zie Rihanna liever in de stoere versie. Ik weet niet waarom maar het klopt niet voor mij. Ook vind ik dat ze het zwart van haar schoenen wel terug had mogen laten komen. Ook vind ik het (over) witte blousje met het beige of licht roze jasje niet dragen. Het is voor mij te licht. Ik kan niet ets specifieks zeggen wat ik aan deze outfit zou veranderen. Ik zou hem gewoon helemaal anders doen...

Dit was dan de vierde 'Style of Celebs' laat alsjeblieft even in de reactie achter wat je er van vond. 

Hope you enjoyed :)
xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten