Pagina's

donderdag 12 september 2013

Review: Schapenwol handcrème

Na de vakantie was het weer de eerste dag op school en ik zag mijn vriendinnen meer! Ik heb altijd met mijn vriendinnen zoiets van: neem van een van de plekken waar je bent geweest. Dus we nemen voor elkaar altijd iets van een souvenirtje mee. Een van mijn vriendinnen was naar Engeland geweest dus ik kreeg een teddybeer sleutelhanger met 'london' er op. En een andere vriendin was naar Tessel geweest en daarvan kreeg ik iets waarvan dacht "hmm...interessant." Het was schapenwol handcrème en omdat ik het zo interessant vond ik besloot het voor jullie het te reviewen. 

Dit is dus schapenwol handcrème. Ik keek echt heel gek toen ik dit las, ik rook er meteen aan want ik hoopte niet dat het naar echte schapenwol zou ruiken. Gelukkig was dat niet zo, deze handcrème vind ik eigenlijk een soort van bloemig zeep geurtje hebben, best wel lekker. Op de achterkant staat ook een klein verhaaltje, waarschijnlijk kunnen jullie het niet zo goed lezen dus hier onder staat het ook.
"In de scheertijd verzamelt en sorteert schapenboerin Renske de wol. Zo ontdekte zij de unieke werking van wolvet. Wolvet voedt en beschermt ook uw huid en werkt helend bij huidproblemen.Deze handcrème bevat maar liefst 10% wolvet. Trekt snel in en voelt niet vet aan."

Het is een dikke handcrème, en zoals ze zeggen trekt hij snel in. Daar ben ik het volkomen mee eens. Het maakt mijn handen echt super zacht! Ook laat hij een lekker geurtje achter, ook ben ik het er mee eens dat hij niet vet aan voelt. Verder blijven mijn handen ook echt een tijdje zacht en voelen ze heel gevoed aan. 

Conclusie: Ik ben echt fan van deze handcrème, hij trekt snel in en voelt niet vet aan. Hij heeft een lekker basic geurtje waar je (ik in ieder geval) je niet aan stoort. Ook is het een heel natuurlijk product wat ook een pluspuntje is. Als ik deze handcrème ergens zie liggen zal ik hem zeker mee nemen. Gelukkig kan je ook online bestellen bij de webshop van De NoordKroon 3 kleine tubetjes van 25 ml voor €10,50. Maar je hebt ook een grote pot van 100 ml voor €7,50, een stuk goedkoper dus.

De schapenwol handcrème, te koop bij http://noordkroon.nl/shop/. Zeker een aanrader

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten