Pagina's

maandag 16 september 2013

Mijn favoriete muziek #2

Hey, eindelijk na een hele tijd weer een 'Mijn favoriete muziek.' Ik heb me er eigenlijk niet zo erg aan heb gehouden. Ik heb ook eigenlijk niet zo heel veel nieuwe muziek geluisterd, vooral veel muziek die ik al had. Maar nu heb ik wel wat leuke muziek voor jullie uitgezocht. Veel plezier met luisteren!

Klik op 'meer lezen' voor de download linkjes en mijn mening over de liedjes.

Marry me is een nieuw liedje van Jason Derulo. Ik vind het echt een super leuk liedje, ik word er rustig van maar het zorgt er niet door dat ik verveeld raak. Ik heb dat vaak heb ik dat met liedjes waar ik rustig van wordt, maar deze heeft dat niet. Super!

Dit vind ik gewoon een heel grappig liedje, het doet me altijd denken aan het geweldige filmpje van de Janoskians genaamd de 'talk dirty dance.'

Dit liedje raakt me eigenlijk best wel. Het gaat volgens mij over hoe zwaar Miley het eigenlijk heeft. Natuurlijk weet ik dat iedereen getrauwmatiseerd is door Miley bij de MVA's maar als ik naar dit liedje luister denk ik daar echt niet aan. Dit is de andere kant van Miley, ondanks de clip dan...

Dit liedje luister ik als ik rustig wil worden, misschien is het gek omdat het eigenlijk niet zo'n rustig liedje is maar toch word ik er op een of andere manier rustig van.

Dit is een liedje wat ik heb geluisterd als ik niet zo lekker in mijn vel zit, of als ik het zwaar heb. Dit liedje geeft me dan een soort van pep talk, het helpt me om te verwerken wat er is gebeurd.

En dan als laatste een liedje dat niet zo normaal is. Dit is een liedje wat zeldalovex64 heeft gemaakt, dit is samen gesteld door dingen die mensen in haar reacties hebben gezet. Ik vind het echt een hele grappige tekst hebben wat natuurlijk niet zo gek is, maar ondanks dat het hele gekke tekst is vind ik dat het toch goed klinkt. 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer een 'mijn favoriete muziek' voor jullie heb. Het duurde wel eventjes maar dan is het wel leuker dan alleen maar dezelfde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten