Pagina's

maandag 19 augustus 2013

Vlog + shoplog + foto's Barcelona

Zoals ik had beloofd een vlog en shoplog van mijn vakantie naar Barcelona. Eigenlijk dacht ik dat ik te weinig had gefilmd om een vlog samen te stellen, maar toen ik keek wat ik had kon ik toch wel een (korte) vlog samen stellen, dus dat heb ik voor jullie gedaan dus veel kijk plezier.


Klik op 'meer lezen' voor de shoplog en de foto's
Shoplog




En dan nu de foto's

Ik heb niet alle foto's die ik heb gemaakt er in gezet want dat zijn er te veel, dus ik heb de foto's uitgekozen die ik het beste vind gelukt. Ook zal ik er een kleine beschrijving bij geven wat het is.


Dit is een foto die ik zelf echt super goed gelukt vind van de kathedraal die aan het plein voor ons hotel lag. Dit is DE kathedraal van Barcelona op de Sacrada Familia na natuurlijk.

Dit is een een van de kleine winkelstraatjes achter ons hotel. In een paar van dit soort straatjes waren er ook winkels zoals Kiko, Bershka, H&M, Zara en Shana. In een straatje zaten er zelfs 2 H&M's en wel 3 Zara's!

Dit is allemaal fruit bij een kraapje in overdekte hal ergens in het centrum van Barcelona. Er waren tientallen kleine kraapjes die van alles verkochten. Het was een heel leuk gezicht.

En natuurlijk kan de Sacrada Familia ook niet ontbreken. Deze foto heb ik vanaf een restaurantje genomen net buiten het centrum van Barcelona, vanaf dat punt had je echt een hele overview van de hele stad. De Sacrada Familia viel me meteen op, hij steekt echt boven alle gebouwen uit.

En dan de Sacrada Familia van dicht bij. Eerlijk gezegt vond ik hem klein vergeleken met alle foto's die ervan gemaakt zijn. Ik had hem dus eigenlijk hoger verwacht. Ik ben er niet in geweest want zoals gewoonlijk was het super druk en zouden we zeker een dag (ik overdrijf niet) in de rij moeten staan tenzij je van tevoren al kaartjes had geboekt. Ook is hij nog steeds niet af dus je ziet ook vooral stijgers en hijskranen er om heen staan.

En dit was tijdens het WK zwemmen van Barcelona. Toevallig liepen we langs toen ze aan het schoonspringen waren, dat was niet in dit zwembad maar in een klein haventje in het centrum. Mijn opa vond het heel spectaculair om te zien, omdat ik natuurlijk ook zwem hebben we kaartjes gekocht om te gaan kijken. Het was heel spectaculair, ik heb een paar super zwemmers van Nederland zien zwemmen, ik heb gezien hoe er een wereld record gezwommen werd en het is natuurlijk ook speciaal om er bij te zijn bij een evenement wat zooo verschrikkelijk groot is.

 Deze foto heb ik precies op het goede moment genomen. Dit was een prijsuitreiking bij de mannen, op de achtergrond was dus vuurwerk. Omdat ik op tijd op het knopje van mijn camera had gedrukt heb ik deze leuke foto kunnen maken.

En dit is (volgens mij) het historish museum van Barcelona. Ik vond het een heel mooi gebouw dus heb ik er een foto van gemaakt terwijl mijn opa en ik terug liepen naar ons hotel na de zwemwedstrijden. Als je rechts onderin kijkt zie je ook veel Duitse supporters lopen in gele shirtjes.


Dit is een maquette van Parc Guell, het park van Dali. 

En dit is Parc Guell in real live. Zoals je kan zien was het verschrikkelijk druk.

En dit was het uitzicht vanaf het mega balkon van Parc Guell, een mooie overview van Barcelona met de zee op de achtergrond.

En dit was mijn hand na een bezoekje aan de Kiko, echt waar hier op mijn hand zitten maar 2 oogschaduws die ik niet goed gepigmenteerd vond maar de rest is echt SUPER! Ik ben echt verlieft op Kiko. Jammer dat hij (nog niet) in Nederland is.

En op de laatste dag zijn we, 2,5 uur voor ons vliegtuig vertrok, nog eventjes naar het strandje geweest. Het was aan een klein schattig baaitje met super helder water.

Dit waren de vlog, shoplog en foto's

Hope you ejoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten