Pagina's

maandag 1 juli 2013

Vlogs NK vinzwemmen 2013 dag 1 & dag 2

Een week later dan verwacht zijn ze dan eindelijk geüpload! DE VLOGS VAN HET NK VINZWEMMEN 2013!
Het was echt een top jaar met het vinzwemmen met een top afsluiting.
Uiteindelijk heb ik 9 medailles gehaald:
5x goud
2x zilver
2x brons
Ik ben hier echt heel blij mee, ook heb ik heel veel goede tijden gezwommen en natuurlijk was het hartstikke gezellig. Ik hoop dat ik jullie met deze vlogs een beetje mee kan nemen in de gezelligheid en de sfeer die er hing. Ook nog iets leuks om te weten is dat ik een trendzetter was dit jaar. Je ziet in de vlogs dat we op het prijzenblok een dansje doen. Daar was ik mee begonnen en daarna ging iedereen mee doen en werd dat daarna iedere keer gedaan door iedereen! Ik weet niet of jullie dat interessant vinden maar ik vond het wel leuk om even te vertellen. 
De eerste vlog duurt ongeveer 10 minuten en de tweede vlog duurt veeel korter namelijk nog geen 2 minuten. Dit kwam omdat de tweede dag mijn tante met mijn camera heeft zitten spelen en meer foto's dan filmpjes heeft gemaakt. Dus weinig filmpjes maar wel veel leuke foto's.

Wil je meer weten over mijn sport en de club waar ik sport? ga dan naar:
Dit is de site van mijn club waar je meer foto's kan vinden

Vlog dag 1

Vlog dag 2

Wat vind jij van mijn sport? En vind je deze vlogs leuk?
laat het me weten in de comments beneden.

1 opmerking:

  1. hey Ande ik vind je sport geweldig je bent net een zeemeermin :P haha

    BeantwoordenVerwijderen