Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Blog update #2

Hey, 
Zoals jullie misschien al wel gezien hebben is er HEEEEEEEEEEL veel veranderd aan mijn blog, een nieuwe link, een nieuwe naam en een compleet andere lay-out. Ik vond dat het weer eens tijd werd voor vernieuwing en ik wou altijd nog een eigen achtergrond en een logo en header. En omdat het nu vakantie is ben ik hiermee aan de slag gegaan. En eindelijk is het klaar! Ik heb er heel erg mijn best op gedaan met goed resultaat vind ik zelf. Het logo is er dan nog niet maar daar ga ik ook zo snel mogelijk mee aan de slag, ik weet dan nog niet zeker wat maar dat zal ook wel goed lukken.

Ik heb de achtergrond en mijn header zelf gemaakt met het programma Photofiltre studio x. 
Dit programma is vergelijkbaar met het programma Paint.NET, als je dat kent, alleen vind ik photofiltre zelf iets duidelijker. Het is wel in het Engels maar met uitproberen kom je wel achter de werking van alle knopjes en als je dat dan eenmaal door hebt kun je er hele mooie dingen mee maken. Voor de achtergrond heb ik ook nog een andere site gebruikt namelijk cartoon.pho.to en met deze site kan je foto's omtoveren in catroon style.

Wil je meer weten over dit programma of wil je dat ik de basis uit leg, zet dat dan even in een reactie hier beneden.

Ook heb ik alle categorieën, of 'labels' zoals blogger het zegt, opnieuw ingedeeld dus ik heb nu duidelijke categorieën zodat het voor jullie wat overzichtelijker is.

En dan nog wat, omdat ik natuurlijk niet de hele vakantie aan de lay-out ga werken dus er is ZEKER tijd voor meer artikelen en filmpjes. Een paar artikelen die er zeker aan gaan komen zijn: Een paar reviews, een what's in my bag, een vlog en een haul van mijn vakantie in Barcelona. Volgende week donderdag (25 juli) ben ik ook jarig dus zal ik ook gaan filmen en zullen jullie ook te zien krijgen wat ik heb gekregen. En ik ben mijn kamer nu aan het opruimen opnieuw in aan het delen dus heel misschien komt er ook nog een room tour in mijn kleine kamertje.

Ik zou het leuk vinden als jij je mening van de nieuwe lay-out achterlaat in een reactie hier beneden zodat ik ook weet wat jullie er van vinden.

xoxo Ande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten